Dystopik Bir Deneyim: Not For Broadcast
Not For Broadcast, 1980'ler distopyasında geçen, anlatı odaklı bir propaganda simülasyonudur. Oyuncular, bir televizyon stüdyosunun kontrol odasında, hükümetin baskısını hissettikleri bir ortamda, yayınlanan haberlerin içeriğini kontrol etme fırsatına sahip olurlar. Oyunda, izleyicilere ne gösterileceğine ve ne gösterilmeyeceğine karar verme yetkisi ile karşı karşıya kalırsınız. Bu kararlar, hem kişisel hem de toplumsal sonuçlar doğurabilir. Oyun, oyuncuların etik ve ahlaki ikilemlerle yüzleşmelerini sağlayarak derin bir deneyim sunar.
Oyun, çeşitli senaryolar ve karakterlerle zenginleştirilmiş, oyuncuların seçimlerinin hikayenin gidişatını etkilediği bir yapıya sahiptir. İzleyicilerin algısını şekillendirmek ve haberleri sansürlemek ya da gerçeği savunmak arasında seçim yapmak zorunda kalırsınız. Bu seçimler, sadece puanlarınızı değil, aynı zamanda hikayenin nasıl gelişeceğini de etkiler. Not For Broadcast, etkileyici grafikleri ve derinlemesine senaryosu ile dikkat çekmektedir.